keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Alkuhuuma

Kun on ollut saman ihmisen kanssa yhdessä jo vuosikausia, alkuhuuma (jos suhteen alkuvaiheen "kaikki on uutta ja ihanaa" -tuntemuksista haluaa sellaista nimitystä käyttää) on enää vain muisto. Suurta roolia alkuhuumassa esittää seksi. Kun mä ja Hessu alettiin seurustella, me todellakin koettiin raju alkuhuuma. Pian se ei ollut enää alku-, vaan pelkkä huuma. Kun me alettiin seurustella, Hessu lähti armeijaan, joten meidän alkuhuuma tuntui kestävän ikuisuuden. Se näkyi niin, että meillä oli TODELLA paljon seksiä. Me harrastettiin seksiä missä tahansa ja aina kun mahdollista, sillä se oli uutta ja ihmeellistä ja ihanaa, ja täytyihän meidän ottaa kaikki ilo irti Hessun lomapäivistä. 

Hessun lomat kestivät usein perjantaista sunnuntaihin. Kun Hessu tuli perjantai-iltana kotiin, mä olin usein eroottisesti pukeutuneena vastassa. Mulla saattoi olla sukkanauhat ja korsetti tai yhteensopivat seksikkäät alusvaatteet. Välillä se perjantain eka seksikerta oli raju, välillä se oli romanttista rakastelemista. Usein me sen jälkeen vaan maattiin sylikkäin ja juteltiin, käytiin saunassa ja nautittiin toisistamme. Yhtä usein me myös pantiin heti uudestaan, ja nukahdetiin väsyneinä, mutta onnellisina. 


Silloin kolme tai neljä kertaa päivässä ei ollut mikään harvinaisuus. Mun paikat meni tietysti kipeiksi ja lukkoon, ja Hessunkin seisokki ei kolmen parin tunnin sisällä saadun orgasmin jälkeen ollut mikään itsestäänselvyys. Mitä väliä, kun seuraava kerta olisi vasta viikon, kahden tai kolmen päästä?


Alkuhuuman aikaan seksi on osittain myös opettelua. Ei voi tietää etukäteen, mistä toinen tykkää, kaikki täytyy opetella. Sellaiset asiat, mitkä on toiminut jonkun toisen kanssa, ei välttämättä toimi jokaisen kohdalla. Opettelu tarkoittaa myös epäonnistumisia. Orgasmi ei onnistu, jos on juonut liikaa tai on liian väsynyt. Toinen ei välttämättä halua seksiä heti herättyään, vaikka sinä haluaisit. 

Mä opettelin myös, mitä tarkoittaa pissatulehdus. 
Parasta on, että opettelu ja oppiminen jatkuu myös alkuhuuman jälkeen. Mä väittäisin, että oppiminen jatkuu läpi elämän, ainakaan mä en todellakaan osaa vielä kaikkea meistä, meidän seksistä tai edes itsestäni. 

-Satu

1 kommentti:

  1. Nimetön mies taas. Olet oikeassa että opettelu jatkuu alkuhuuman jälkeen. 7 vuotta parisuhdetta takana ja taas ollaan kiimassa :)

    VastaaPoista