lauantai 14. syyskuuta 2013

Sovintoseksiä

Meillä oli Hessun kanssa sovintoseksiä. 

Meidän riidat eivät ole itkuhuutopotkuraivareita, vaan enemmänkin mielenosoittamista ja mököttämistä. En ota kantaa siihen, kumpi riitelytyyli olisi parempi, mutta meidän tyyli on itselleni ainakin melko kuluttava, sillä tunnelma riidan aikana on erittäin painostava, ja tilanne voi kestää parhaimmillaan parikin päivää. Silloin toivoo, että me osattais nostaa kissa pöydälle ajoissa ja vaikka huutaa päin naamaa, kunhan tilanne raukeaisi. 


Ennemmin tai myöhemmin se raukeaa joka tapauksessa. Näin kävi tälläkin kertaa. Yleensä jompi kumpi tai molemmat kyllästyy tilanteeseen ja aloittaa sovittelun. Nyt päädyimme sängylle keskustelemaan ja aikamme keskusteltuamme riita oli sovittu. Hessu ehdotti kauppaan lähtöä, mutta lähteminen ei ihan heti onnistunut. Suudeltiin hetki, ja mä tunsin miten alapäässä alkoi tuttu lämpö ja kihelmöinti. Suudelmat kiihtyi ja pian vaatteet jo lensikin nurkkaan. 


Sovintoseksi on usein hyvin raivokasta ja kiihkeää. Näin oli meilläkin. Mä imin Hessun kullia todella raivokkaasti ja tuntui, etten saa siitä tarpeekseni. Olin jo niin märkä, että täytyi kurottaa pyyhe yöpöydän laatikosta jotten sotkisi joka paikkaa. Tällä välin Hessu asettautui keskelle sänkyä makaamaan ja mä hyppäsin ratsaille. 


Meidän makkarissa on iso peili, josta on tietysti vaan plussaa sänkyhommissa! Hessu käänsi itsensä (ja mut siinä päällä) niin, että pystyi samalla katselemaan, kun hänen kullinsa paiskaantui yhä uudelleen ja uudelleen mun syövereihin. 


Hessu pyöräytti meidät ympäri ja aloitti tahdikkaan paukuttamisen mun kiemurrellessa alla. 


"Vittu sä oot märkä!" 


Hessun kiroilu otti mua alavatsasta ja mä pystyin vaan tuntemaan kaiken sen punan poskillani. Yleensäkin mä tykkään, jos sängyssä puhutaan rumia (vaikka itse en sitä kovinkaan usein tee). Seuraavaksi mä käännyin vatsalleni, otin surruttimen klitoristani viihdyttämään, ja tulin huutaen. Hessu työnteli välillä rauhallisemmin ja mun orgasmin loppusuoralla kiihdytti tahtiaan, just niin, että se tuntuu melkein liiankin hyvältä, just siinä mielettömän hyvänolon ja kivun rajoilla.


Hessu käänteli mua kuin sätkynukkea, nosteli mun jalkoja olkapäillensä kun mä olin selälläni, välillä käänteli mut kyljelleni ja pani mua just kuten halusi. Yhtäkkiä hän tuli ulos, tarttui kulliinsa kädellään ja vatkasi mällinsä mun vatsalle. Hessun treenattu kroppa valui hikeä, ja se näky yhdistettynä nesteistä märkään, irstaaseen ja suonikkaaseen kyrpään sai mut vaan huokaisemaan ihastuksesta. 


--


Riidat ei ole mukavia, mutta jos tällainen palkinto odottaisi jokaisen sovinnon jälkeen, voisin harkita jopa riitaan haastamista silloin tällöin. Harmikseni jokaisen riidan jälkeen ei ole sovintoseksiä syystä tai toisesta, siispä yritetään jatkossakin pysyä sovinnossa :)


- Satu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti