sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Menkat ja seksi

Voiko menkkojen aikaan harrastaa seksiä? Tämä on ihan puhtaasti mielipide- ja mieltymysasia, mutta haluan jakaa mun ja Hessun näkemyksen asiasta. 

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos Hessu ei halua panna minua kun mulla on menkat, se on ok. Hän on kuitenkin aina halunnut, ja saan jopa suuseksiä silloin. (Tähän väliin täytyy sanoa, että en välttämättä pysty nauttimaan suuseksin saamisesta menkkojen aikaan täydellisesti, sillä pelkään koko ajan, että niagara yllättää ja Hessu säikähtää eikä uskalla enää koskaan koskea alakertaani kielellään.) Joka tapauksessa meillä siis on seksiä myös silloin, kun minulla on menkat. 

Vaikka Hessu ei koe verta riittävän vastenmielisenä asiana, jotta hän pidättyisi seksistä kanssani, itselleni asia ei ole niin helppo. Sen lisäksi, että mä olen huolissani siitä, että Hessu järkyttyy sotkusta peniksessään vaikka hän on sanonut, ettei asia häiritse, mä en koe itseäni lainkaan niin haluttavaksi ja seksikkääksi, kuin normaalisti. Tämä vaikuttaa hieman omaan suoritukseeni ja seksihaluihini menkkojen aikaan. Orgasmit sen sijaan kelpaa aina, sillä ne vähentää kipuja. Usein me mennäänkin käsipelillä siihen aikaan kuusta. 

Nykyään tilanne on niin hyvä, että ehkäisykierukan myötä mun menkat on hävinneet lähes kokonaan. Aika monta kertaa meillä kuitenkin ehti olla "menkkaseksiä" ennen ehkäisyn vaihdosta, joten muutama hyvä vinkki tuli opittua kantapään kautta. 

1. Asennot kannattaa valita huolella menkkaseksin aikaan. Seisaaltaan paneminen tai doggy style eivät ehkä ole painovoiman takia ne viisaimmin valitut, mutta jos veri ei pelota, ei niihin muita esteitä ole.

2. Asennosta riippumatta kannattaa ottaa lähettyville pyyhe tai paperia. Sotkun lisäksi myös ylimääräistä liukastetta voi olla kiva välillä pyyhkäistä pois, jotta seksi edes tuntuisi miltään.

3. Jos mies pelkää väärän väristä sotkua peniksessään mutta seksi kiinnostaa, voi aina panna kortsun kera!

4. Jos sotku pelottaa liikaa ja pyyhkeillä ja kortsulla leikkiminen ei kiinnosta, onnistuu seksi menkkojen aikaan suihkussa. 

5. Jos nainen käyttää kuukautissuojanaan kuukuppia, paneminen onnistuu sen kanssa ainakin teoriassa. 

6. Valot pois, niin sotkun pelko ja hyvin eroottinen pyyhe naisen perseen alla unohtuu saman tien ;) 

7. Peppuseksi. Ei tarvinne enempää selittämistä! 

- Satu

2 kommenttia:

  1. Nimetänmies: yhteissuihku ja sänkyyn. Pyyhe alle ja hommiin. Ei veri kalussa pelota. Kyseessä menkat jotka luonnollinen asia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos ei pelota! On varmasti myös sellasia ihmisiä, joita pelottaa, ja heille nuo ohjeet voi olla hyödyllisiä.
      - Satu

      Poista