keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Seksiasennoista

Kun mun ja Hessun alkuhuuma päättyi, me kaivattiin meidän seksielämään jotakin uutta. Niinpä mä marssin kauppaan ja ostin pari kirjaa: Asento! Vuoden jokaiselle päivälle ja Anne Hooperin Kama Sutra. 




Ainakin ensin mainittu on kieli poskessa tehty, sillä suurin osa siinä olevista asennoista ei onnistu, jos ei ole erityistä voimistelutaustaa. Ihan hyvä lahjaidea jollekin pariskunnalle anyway. 
Kama Sutra sen sijaan tarjosi ainakin meille uusia asentoja, ja välillä seksimaratonin aikana otammekin kirjan esille ja haemme sieltä jotain tilanteeseen sopivaa, kun oma mielikuvitus on loppuunkaluttu. Kirjasta vaan joku satunnainen sivu esiin ja asentoa kokeilemaan!

Itse en pysty sanomaan vain yhtä lempi asentoani, sillä niin moni asia vaikuttaa siihen, mistä tykkää milläkin kertaa. Välillä haluan vain takaapäin ja toisinaan tykkään olla itse päällä tai alla. Tässä kuitenkin joitakin asentoja, joista tykkään erityisesti. 


Asento, jossa nainen makaa vatsallaan ja mies panee joko naisessa kiinni maaten tai käsiensä varassa. Tässä asennossa saan itse helpoimmin orgasmin. Tämä sopii mun mielestä myös romanttiseksi rakasteluasennoksi lähetyssaarnaajan rinnalle, jos haluaa olla toisessa niin kiinni kuin mahdollista.

Tämä on meillä paljon käytetty. Tämä on naisen kannalta yksi passiivisimmista asennoista, niinpä mennään yleensä täysin minun tahdin mukaan. Menon saa aika hurjaksikin, mutta väsyneenä energia alkaa hiipua, jos jatkaa käsien varassa liian kauan. Satun sisällä oleminen ja sinne yhä uudestaan työntyminen tuntuu todella hyvältä, koska hänen jalat eivät useimmiten ole yhtä auki kuin vaikka lähetyssaarnaajassa. Kun painaudumme lantioista yhteen, parhaimmillaan pienikin liike saattaa saada aikaan vastustamattoman hyvän tuntuista hankausta frenulumissa.



Niin sanottu lähetyssaarnaaja-asento, ihan liian aliarvostettu mun mielestä. Monesti kuulee puhuttavan, että vaan kaavoihin kangistuneet ja ikuisuuden yhdessä olleet pariskunnat tekee tätä, tai että seksi on huonoa jos panee tässä asennossa (huonoa, koska ei muka keksitä parempaakaan asentoa). Mä ja Hessu ollaan oltu yhdessä jo vuosia, ja edelleen lähes joka kerta, kun meillä on seksiä, jossain vaiheessa ollaan myös tässä asennossa. Ensinnäkin, meidän pituudet menee just hyvin, että pystytään samalla suutelemaan ja katsomaan toisiamme silmiin, jos siltä tuntuu. Toiseksi, tää asento vaan toimii helvetin hyvin! Hessun kalu osuu mun g-pisteeseen, mä pystyn koskettelemaan klitoristani halutessani ja puristelemaan Hessun pakaroita ja vaikka raapimaan sen selkää. Hessu on sanonut tätä myös yhdeksi parhaista asennoista juurikin sen takia, että tuntuu vaan niin hyvältä.

Toimii joka kerta. Työnnöt ja molempien osapuolien liike onnistuvat helposti eikä asento ole raskas kummallekaan. Sopii hellempään rakasteluun, kuin myös härskimpäänkin menoon. Suorille käsille tai kokonaan polvien varaan noustessa saa helposti lukuisia variaatioita, sekä saa nähdä kumppanin koko kauneuden ylhäältä alas. Aivan kuten ylemmässä asennossa, joskus pienikin liike saa aikaan ihmeitä frenulumissa.

Nainen päällä. Parhaimmillaan todella hyvä, mutta itselläni ei toimi ihan joka kerta (syystä kiinnostuneille, jos alkulämmittelyt on jäänyt vähemmälle, Hessun koko aiheuttaa tästä asennosta hieman kivuliaan, menee siis liian syvälle). Nainen saa määrätä tahdin ja kulman. Erityisen ihanaa tässä on se, että mies pääsee niin hyvin puristelemaan naisen pakaroita. Mies yltää hyvin myös käsittelemään naisen kakkosta, jos saa sellaiseen luvan ;) 

Naisen alla on otollinen paikka ihasteluun ja kaikenlaiseen köyrimiseen :) En ole herkkä laukeamaan aikaisin, mutta joskus Satu on tässä asetelmassa aiheuttanut minulle koko kiimaisella olemuksellaan nopeat tepposet.


Takaapäin. Mies voi seisoa myös lattialla jos vaan sänky tai sohva on sopivalla korkeudella. Meidän kohdalla tässäkin on vaarana se, että kalu menee liian syvälle varsinkin, jos lämmittelyt jää tekemättä. Kun on lämmitelty, Hessu saa panna niin kovaa ja niin syvälle kuin haluaa, ja niin hän myös tekee. Tässä mä tykkään siitä, jos mua läpsitään pyllylle. Yleensäkin mä saan tästä kiksit alistumistunteen takia; mies tekee just niin kun se haluaa ja mä en voi sille mitään. Jos se pyytää mua laittamaan selän notkolle, mun on toteltava. Jos se haluaa pitää mun lantiosta kiinni jotta se pääsee työntymään vielä syvemmälle, se tekee niin. Tämä on tosi eläimellinen asento, ja juuri sen takia niin ihana! 

Ei lisättävää ;)


Toki kivoja asentoja on muitakin, mutta tässä oli joitakin meille yleisimpiä. 


Panemisiin! 

-Satu & Hessu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti